Savoy Grand Hotel Apartments 3 sterren
| Wi-Fi WiFi | 24-uurs zorg 24-uursreceptie | Snelle in/uitcheckservice Versneld in- en uitchecken |
| Vergaderfaciliteiten Zakencentrum | Roken niet toegestaan Rookvrije kamers | Kindvriendelijk Kinderbox |
| Airconditioning | Geen dieren toegestaan Huisdieren zijn niet toegestaan |
Het Savoy Grand Hotel Apartments Masqat met 3 sterren biedt accommodatie met Wi-Fi in openbare gebieden op afstand van 2 km tot de Grote Sultan Qaboes Moskee. Dit hotel ligt op zo'n dan 10 minuten rijden van het Ghubrah Beach Park en beschikt over 82 kamers met een uizicht op de stad.
Dit hotel in Masqat beschikt over kamers met een balkon, evenals geluiddichte ramen voor uw gemak. Voor het comfort van de gasten zijn er airconditioning.
Harra Fi Bukhara met Midden-Oosterse keuken bevindt zich op 5 minuten wandelen van Savoy Grand Hotel.
Dit aparthotel is gelegen in de Azaiba wijk van Masqat, op 7 km afstand van het Museum voor Natuurgeschiedenis van Oman. U kunt het centrum van Masqat lopend binnen circa 25 minuten bereiken. Gasten zullen ook de nabijheid van Athaiba Public Park waarderen, gelegen binnen 12 minuten loopafstand. Het gebied beschikt over een aantal winkels, zoals Oman Convention & Exhibition Centre op 4 km van Savoy Grand Hotel Masqat. Busstation Mwasalat is op een klein stukje lopen van de accommodatie gevestigd.
Belangrijke informatie
Locatie
Kamers en beschikbaarheid
Selecteer je verblijfsdatums om beschikbare kamers te zien.
Beschikbare kamers aan het controleren
Kamers aan het zoeken…
Galerij
Beoordelingen
Hendrick
2022-02-06
De locatie is mooi, de woning is zeer schoon en het ontbijt is gratis...
Justus
2021-12-21
Het bijgevoegde restaurant was zeer mooi en het personeel was hardwerkend.
Willem
2021-09-26
Dit hotel zou ik aanraden, het was zeer schoon en stil. Voorbeeldige gastenservice, verbazingwekkend nieuwe kamer, aangenaam personeel. Zeer comfortabele locatie bij Masjid Al Rahman. Het bed was super comfortabel.
Abraham
2021-06-05
Het was op een uitstekende locatie en het personeel was professioneel. We aten in bijgevoegde restaurant van het hotel, het was enorm genieten. De wijk Azaiba was een bezoek zeker waard. Het was eigenlijk vlak bij luchthaven, het stadscentrum. In het algemeen was de service ook voorbeeldig. We hebben onze auto op locatie geparkeerd.